Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.

Využijte možnosti pracovat pro rozvíjející se ryze českou společnost vyrábějící automatizační stroje a zdravotnické a laboratorní přístroje přímo v srdci Olomouce již od roku 1993!
Rádi byste využili svých znalostí a zkušeností a je Vám blízká oblast nákupu a logistiky? Máte chuť realizovat své dovednosti v perspektivní firmě, využít tvůrčího ducha a realizovat se v příjemném prostředí a dobře fungující firmě rodinného charakteru? Máte rádi flexibilitu, je Vaší předností komunikace, pečlivost, důslednost a přirozený tah na branku? Jste rád/a součástí dobře fungujícího týmu? Pak je tato nabídka určena právě pro Vás! S námi budete mít prostor realizovat se v rozmanité práci!
Jaká bude náplň práce?
- Plánování a nákup svěřeného sortimentu – obor strojírenství a automatizace
- Komunikace s dodavateli, jejich sledování a vyhodnocování
- Kalkulace nabídek a zpracování objednávek materiálu / kooperace
- Vyhledávání nových dodavatelů, hledání nových příležitostí
- Aktivní komunikace s výrobním, obchodním i technickým oddělením
- Zpracování objednávek v rámci interního ERP systému QI
- Zodpovědnost za plynulost projektu v rámci zajištění včasného toku materiálu
Jaká jsou naše očekávání?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického/technického zaměření
- Aktivní práce na PC (MS Office)
- Systematický přístup k řešení operativních úkolů
- Proaktivní přístup a pozitivní náboj
- Dobré komunikační schopnosti, týmový duch
- Ochota učit se novým věcem a aktivně pracovat na svém profesním rozvoji
- Praktické zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Řidičský průkaz B
Jaké benefity nabízíme?
- Především skvělého šéfa
- Zaměstnání na HPP
- Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a znalostem
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Přátelský kolektiv s atmosférou rodinného podniku
- Samostatnou tvůrčí práci
- Prostor pro odborný růst
- Příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Místo výkonu práce Olomouc, nástup možný 1.3.2023